Pristojnosti in naloge
Člani občinskega sveta Občine Šalovci v mandatnem obdobju 2022-2026 so:
Jožef Črnko, Albin Gubič, Bojan Kučan, Drago Lainščak, Karla Madžarič, Tomaž Svetec in Dušan Orban.
V okviru svojih pristojnosti občinski svet:
- sprejema prostorske in druge plane razvoja občine,
- sprejema občinski proračun in zaključni račun,
- daje soglasje k prenosu nalog občine iz državne pristojnost na občino in odloča o na občino prenesenih zadevah iz državne pristojnosti, če po zakonu o teh zadevah ne odloča drug občinski organ,
- imenuje in razrešuje člane nadzornega odbora, ustanavlja komisije in odbore kot stalna ali občasna delovna telesa ter vaške odbore kot svoja posvetovalna telesa in imenuje ter razrešuje člane navedenih odborov in komisij,
- imenuje in razrešuje člane drugih organov občine ustanovljenih na podlagi zakona,
- nadzoruje delo župana, podžupana in občinske uprave glede izvrševanja odločitev občinskega sveta,
- potrjuje mandate članov občinskega sveta ter ugotavlja predčasno prenehanje mandata občinskega funkcionarja,
- na predlog župana imenuje in razrešuje podžupana,
- odloča o odtujitvi občinskega nepremičnega premoženja,
- odloča o najemu posojila in dajanju poroštva,
- določa vrste lokalnih javnih služb in način izvajanja lokalnih javnih služb,
- ustanavlja javne zavode in javna podjetja ter druge pravne osebe javnega prava v skladu z zakonom,
- s svojim aktom, v skladu z zakonom, določa višino plače ali dela plače občinskih funkcionarjev ter kriterije in merila za nagrade in nadomestila članom organov in delovnih ter posvetovalnih teles, ki jih imenuje občinski svet,
- razpisuje referendum,
- določa organizacijo in način izvajanja varstva pred požari, naravnimi in drugimi nesrečami,
- daje mnenje k imenovanju načelnika upravne enote in imenuje predstavnike občine v sosvet načelnika upravne enote,
- odloča o drugih zadevah, ki jih določa zakon, ta statut ali drug splošni akt občine.